Kölcsönös ügyfélkiszolgálás a TakarékPont fiókokban
Mit jelent?
A TakarékPont fiókok ügyfeleinek lehetősége nyílik a számlavezető Hitelintézettől eltérő, a TakarékPont tagjaként jegyzett másik Hitelintézet pénztáránál készpénz befizetési és készpénz felvételi megbízás kezdeményezésére a számlatulajdonos saját számlájára.
A szolgáltatás igénybevételének feltételei:
A kölcsönös ügyfélkiszolgálást igényelhetik mindazok a lakossági és vállalati ügyfelek, amelyek
Az igénylést követően a TakarékPont Szolgáltatási Szerződés Pénzforgalmi szolgáltatások lebonyolítására megnevezésű szerződés (a továbbiakban: kölcsönös ügyfélkiszolgálásra vonatkozó szerződés) megkötése szükséges a számlavezető (honos) TakarékPont fiókban. (Amennyiben az Ügyfél több számlával is rendelkezik a Hitelintézetnél, úgy amennyiben a szolgáltatást több számlájával kapcsolatosan is igénybe kívánja venni, úgy a szerződést számlánként kell megkötnie.)
Kik végezhetnek tranzakciókat?
Milyen előnyökkel jár a kölcsönös ügyfélkiszolgálás?
A kölcsönös készpénzkiszolgáláshoz kapcsolódó díjtételeket és további információkról tudakozódhat az igénylés helyén az ügyintézőtől és a szolgáltatást nyújtó Hitelintézet vonatkozó mindenkor hatályos Hirdetményében, az Általános Szerződési Feltételekben és Üzletszabályzatában.