Electra Ügyfélterminál
A Takarékszövetkezet az Ügyfelek részére biztosítja az Electronic Banking szolgáltatást, amelynek keretében az ügyfél saját számítógépéről, telefonvonalon vagy interneten keresztül juthat hozzá a legfrissebb banki információkhoz és továbbíthatják fizetési megbízásaikat üzleti partnereiknek. A pénzforgalom lebonyolítását végző ügyintézők személyét és jogosultságát az ügyfél határozza meg.
Az ügyfélterminál előnyei:
- Az Electra rendszerben ügyfeleink mindig a legfrissebb információkat látják, így azonnal tudomást szerezhetnek a számlájukra érkezett tételekről.
- Az ügyfélterminál lehetővé teszi, hogy a várt megbízásokról a szükséges információk már a banki befogadást követően lekérdezhetőek legyenek, ezzel is elősegítve a számlatulajdonos számláján lévő pénzmozgások naprakészségét.
- Lehetőség van az aktuális egyenleg megtekintésére (az aktuális számlaegyenleg értelemszerűen minden egyes tétel könyvelését követően felülírásra kerül), a könyveletlen tételek lekérdezésére, a beküldött megbízások pillanatnyi feldolgozottsági állapotának lekérdezésére.
- Az adott könyvelési napra vonatkozó, a bankszámlán könyvelt pénzforgalmi tételre vonatkozóan valamennyi információt tartalmazó részletes bankszámlakivonat lekérdezhető. (a számlavezető rendszer által készített összevont bankszámlakivonat postán kerül megküldésre).
- A rendszer maximális biztonságot nyújtó technológián alapul.
- A rendszerben eseti átutalási megbízáson kívül csoportos átutalások is indíthatók, illetve csoportos beszedési tranzakciók is kezdeményezhetők.
A munkabér kifizetések lehetséges módozatai:
Az electra rendszer ügyfélterminálja alkalmas csoportos megbízások kezelésére. Ennek megfelelően lehetőség van az ügyfélterminál segítségével csoportos átutalás formájában elindítani a dolgozóknak a munkabérét és egyéb járandóságait az általuk megjelölt lakossági bankszámlára. A munkabérek címzett számlaszámra történő továbbításának és könyvelésének sikerességéről visszaigazoló üzenetek az ügyfélterminál segítségével lekérdezhetők.